Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 13458
DC Patch 1.01 Eng... 6686
Dark Colony Multi... 5848
Dark Colony Remak... 4572
DC - CD Rom fix 4514

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 303
Kampania Oziego v... 2934
DC ozi_ns campaig... 346
Dark Colony Multi... 532
Instrukcja gry (p... 495

Pliki pobrano 83837 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2106
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 2 dni
diwad ---- 5 dni
ozi_ns Poland34 tygodnie
jamiesmudge ----40 tygodnie
RustyCLWK Korea, South42 tygodnie
Williamjoype ----48 tygodnie
gombi ----59 tygodnie
marek_buum Poland62 tygodnie
Mcin Poland64 tygodnie
erwins ----64 tygodnie
asddsa Romania77 tygodnie
galczi ----87 tygodnie
kashtan Poland94 tygodnie
Polymyst Afghanistan103 tygodnie
qrob Poland103 tygodnie
Send donation

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
36% [27/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Strona Dark Colony | Różne
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: ¦wierzak:)
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 28-07-2010 14:14
grajac w single-player, jedyna wade ufoli jest to, ze sydeamony bardzo sie kreca, szukajac miejsca, w ktore moga zaatakowac, a rapiery ludzi atakuja od razu i to jeszcze z dystansu ;p

w multiplayerze bardzo na skorze mozna odczuc to, ze ludzie maja desant, co czasami naprawde bardzo komplikuje gre na starcie, ktory jest bardzo wazny w rozgrywce miedzy inteligencja ludzka.

Mimo to, dopatrzylem sie jednej waznej rzeczy, ktora az tak bardzo nie wplywa na rozgrywke, a mianowicie - wiezyczki ludzi czasami nie trafiaja w cel. Np, poruszajacy sie Ortu ( to latajace cos) jest w stanie przeleciec niedraśnięty ( tylko nie wiem, czy obdiera mu to zycie czy nie) poprostu ten pocisk przelatuje dalej .. raz tez bylem swiadkiem spudlowania w sy-deamona .. Przy czym xenoworty ( wiezyczki obcych) trafiaja do perfekcji ;D


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: ¦wierzak:)
RAVAL ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 7
TROOPER



Miejscowość: Żywiec
Data rejestracji: 26.07.10
Dodane dnia 28-07-2010 15:57
OK, sprawdzę dziękismiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: ¦wierzak:)
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 28-07-2010 20:31
przepraszam Cie, popelnilem blad. Powyzej pisalem, ze dodatek council wars jest po polsku, co jest oczywiscie nieprawda.

ale zauwazylem jeszcze jeden element, ktory przemawia na plus armii obcych, a mianowicie, gdy stoimi pod baza przeciwnika, i czasem, gdy wytworzy on jakas idnostke, np trooper czy rapier, to stoi on w takiej pozycji, ze mimo iz go atakujemy, nie odnosi on obrazen ( czoywiscie jesli atakujemy rapierem) a atakujac sydeamonem, zabieramy mu owe zycie smiley


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: ¦wierzak:)
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 28-07-2010 21:29
koksu napisał/a:
gdy stoimi pod baza przeciwnika, i czasem, gdy wytworzy on jakas idnostke, np trooper czy rapier, to stoi on w takiej pozycji, ze mimo iz go atakujemy, nie odnosi on obrazen ( czoywiscie jesli atakujemy rapierem) a atakujac sydeamonem, zabieramy mu owe zycie smiley

Nie mam pojęcia o co ci chodziło. To ma być plus, czy minus?


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: ¦wierzak:)
RAVAL ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 7
TROOPER



Miejscowość: Żywiec
Data rejestracji: 26.07.10
Dodane dnia 29-07-2010 11:14
To nie ma większego znaczenia poprostu synowi bardziej podobają się ufole. Tak naprawdę ważna jest frajda i sens gry, bo gierka jest super jak na swoje latkasmiley Polecam!
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: ¦wierzak:)
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 29-07-2010 17:22
jak przeczytasz na spokojnie, to zrozumisz.. Dla broniacego sie przed rapierem, jest to plus, bo nie traci zycia.

dla nas, atakujacego rapierem to minus - bo nie zabieramy delikwentowi zycia,
natomiast dla nas, atakujacego sy-deamonem to plus, bo zabieramu mu zycie, gdzie kolwiek by stal smiley



jak gra sie 4fun w single, to nie robi to roznicy, ale gdy smigamy miedzy soba, to sie kazda jednostka liczy ;DD

osobiscie drazni mnie bardzo to, ze mozna blokowowac produkcje jednostek przeciwnika, poprzez zatarasowanie respu.. smiley


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
Edytowane przez koksu dnia 29-07-2010 17:24
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: ¦wierzak:)
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 30-07-2010 20:52
Wciąż pogmatwane to, jak myśli kobiety, ale trochę więcej zrozumiałem.
Wymyśl jakiśsposób, na rozwiązanie tego i dołączymy to do Jupiter moda(apropo, co znaczy ta nazwa?).


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: ¦wierzak:)
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 31-07-2010 00:48
Są rzeczy których nie da się poprawić :/
A jupiter mod to nie wiem tak jakoś wyszło smiley


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 2 z 2 < 1 2
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.145.93.136
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


7060963 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta