| Autor | RE: Konwerter .spr na .bmp | 
| diwad  Użytkownik
 
  
 Postów: 204
 COLONEL
 
      
 
 Miejscowość: Warszawa
 Data rejestracji: 18.09.08
 | 
| Dodane dnia 04-08-2009 18:33 |  |  | 
| dokladnie ,tez jestem za uhonorowaniem dreamermana ,czlonkowstwem w squadzie  ,ale decyzja nalezy do Maranty | 
|     | 
| Autor | RE: Konwerter .spr na .bmp | 
| koksu  Użytkownik
 
  
 Postów: 208
 COLONEL
 
      
 
 Miejscowość: Zab\G/rze
 Data rejestracji: 08.06.09
 | 
| Dodane dnia 04-08-2009 19:55 |  |  | 
| gówno prawda!  lud sie domaga ! !   | 
|     | 
| Autor | RE: Konwerter .spr na .bmp | 
| dreamerman  Administrator
 
  
 Postów: 49
 LIEUTENANT
 
   
 
 Data rejestracji: 25.05.09
 | 
| Dodane dnia 04-08-2009 21:40 |  |  | 
| Jak dla mnie bez znaczenia ;] Każdy jakoś się przyczynia do 'rozwoju' forum, jeżeli nie było by tylu grających osób zainteresowanych tematem to nie byłoby sensu zajmowac się rozpracowywaniem tych plików ;-) W każdym razie przechodząc do tematu wczoraj wrzuciłem zaktualizowany pakiet - głównie plik info, wyjaśnione lepiej pliki .map
 Z plikami .set na razie nic nie idzie, są duże, i dosyć nieczytelne, natomiast udało się w miarę rozpracowac strukture .fin, jendak trzeba to jakoś przełożyć na to ile i jakie obrazki są w powiązanym pliku .spr
 
 3 i 4 bajt (2 i 3 od 0) ilość bloków środkowych - 3
 5 i 6 bajt (4 i 5 liczac od 0) ilośc blokow - 2
 7 bajt ilosc pierwszych blokow - 1
 
 rodzaje blokow
 1: 4bajty nazwa +4 bajty odstep
 2: 16 bajtów + 4 bajty jakiegos znacznika
 3: bloki 4bajty + 8x 20bajtow
 4: nastepnie bloki po 22 bajty - nie maja określonej ilości
 Edytowane przez dreamerman dnia 04-08-2009 21:45
 | 
|     | 
| Autor | RE: Konwerter .spr na .bmp | 
| koksu  Użytkownik
 
  
 Postów: 208
 COLONEL
 
      
 
 Miejscowość: Zab\G/rze
 Data rejestracji: 08.06.09
 | 
| Dodane dnia 05-08-2009 00:08 |  |  | 
| to jednak ma znaczenie  wkoncu przyczyniles sie do powstania DC2   
 widze nie proznujesz
  oby tak dalej ! | 
|     | 
| Autor | RE: Konwerter .spr na .bmp | 
| koksu  Użytkownik
 
  
 Postów: 208
 COLONEL
 
      
 
 Miejscowość: Zab\G/rze
 Data rejestracji: 08.06.09
 | 
| Dodane dnia 05-08-2009 00:16 |  |  | 
| a tak wogole, to moglbys administratorku dodac ten konweter do downloadu .. | 
|     | 
| Autor | RE: Konwerter .spr na .bmp | 
| maranta  Super Administrator
 
  SQUAD  
 Postów: 375
 COLONEL
 
      
 
 Miejscowość: Bydgoszcz
 Data rejestracji: 17.07.08
 | 
| Dodane dnia 05-08-2009 01:58 |  |  | 
| Jak będzie jakaś stabilna wersja i będzie już takie gotowe itp. to jasne że dam. Przydałoby się zrobić to by exportować grafikę z spr przez pliki fin, które mają wpisane dane potrzebne do ustawiania grafiki na odpowiednich miejscach x i y (grafiki nie są wycentrowane). Koksu wie co to za robota z ustawianiem tego ręcznie.  | 
|             | 
| Autor | RE: Konwerter .spr na .bmp | 
| ozi_ns  Użytkownik
 
  SQUAD  
 Postów: 299
 COLONEL
 
      
 
 Miejscowość: Nowy Sącz
 Data rejestracji: 03.02.09
 | 
| Dodane dnia 05-08-2009 08:10 |  |  | 
| moze  jestem w stanie pomuc z .set bo obecnie pracuje nad edytorem i edytuje recznie ten plik za 3-4 dni bede w domu to napewno podziele sie wiedza niestety jestem amatorem i nieznam sie na programowaniu ale posiadam wlasna wersje pliku set odpowiednio zedytowana pod mapy z podziemi 
 a co do edycji jednostek to w sama pore bo w mojej kampani pojawia sie pare w ale sa idntyczne co orginalne wiec teraz da sie je odruznic
  gratuluje rozkodowania spr swietna robota 
 
 New campaign...
 Progress: completed
 
 Download:
 LINK -Mission Pack v1.2
 
 LINK -Edytor map v1.2
 
 [img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
 Edytowane przez ozi_ns dnia 05-08-2009 08:13
 | 
|     | 
| Autor | RE: Konwerter .spr na .bmp | 
| koksu  Użytkownik
 
  
 Postów: 208
 COLONEL
 
      
 
 Miejscowość: Zab\G/rze
 Data rejestracji: 08.06.09
 | 
| Dodane dnia 05-08-2009 12:26 |  |  | 
| wkoncu jest ozi  bedzie z kim grac ;D   | 
|     | 
| Autor | RE: Konwerter .spr na .bmp | 
| dreamerman  Administrator
 
  
 Postów: 49
 LIEUTENANT
 
   
 
 Data rejestracji: 25.05.09
 | 
| Dodane dnia 08-08-2009 17:54 |  |  | 
| Kolejny mały krok. Od kilku dni zajmowałem się plikami .fin, udało się je trochę rozkodować. Na tą chwilę można wyciągnąć z nich dane dotyczące kolejności ułożenia klatek/obrazków dla danej animacji, czy są odbiciem, czy kolejną warstwą, jeszcze nie doszedłem do tego jak wyciągnąć informacje o przesunięciach poszczególnych klatek. Kolejnym problemem jest to, że w tych plikach jest sporo nie tyle niedoróbek co są bezsensownie zrobione i nieco w nich autorzy namieszali (brakujące opisy animacji, zbędne animacje czy naloty z innych jednostek). Wynikiem działania programu jest plik txt z opisem poszczególnych animacji, a przynajmniej tego co na obecną chwilę daje radę z nich wyciągnąć. Dzięki temu można sobie przeglądnąc czy animacje są odczytywane prawidłowo.
 na razie pracowałem na poniższych plikach:
 trsc.fin, pomijać SMOKEY
 barr.fin, pomijać BLOOD
 
 Aktualna wersja spr2bmp jak zwykle w pierwszym poście.
 Odnośnie .set to nie wiem czy będa marancie potrzebne ale to co oziemu udało się ustalić napewno się jakoś przyda :]
 Edytowane przez dreamerman dnia 08-08-2009 18:53
 | 
|     | 
| Autor | RE: Konwerter .spr na .bmp | 
| koksu  Użytkownik
 
  
 Postów: 208
 COLONEL
 
      
 
 Miejscowość: Zab\G/rze
 Data rejestracji: 08.06.09
 | 
| Dodane dnia 12-08-2009 23:24 |  |  | 
| chcialbym przypomniec, ze moglibyscie ten konweter do downloadu wrzucic ;D  | 
|     |