Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 13375
DC Patch 1.01 Eng... 6643
Dark Colony Multi... 5823
Dark Colony Remak... 4539
DC - CD Rom fix 4484

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 276
Kampania Oziego v... 2907
DC ozi_ns campaig... 320
Dark Colony Multi... 501
Instrukcja gry (p... 467

Pliki pobrano 83015 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2106
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 4 tygodnie
ozi_ns Poland31 tygodnie
jamiesmudge ----37 tygodnie
RustyCLWK Korea, South39 tygodnie
Williamjoype ----45 tygodnie
gombi ----56 tygodnie
marek_buum Poland59 tygodnie
Mcin Poland61 tygodnie
erwins ----61 tygodnie
asddsa Romania74 tygodnie
galczi ----84 tygodnie
kashtan Poland91 tygodnie
Polymyst Afghanistan100 tygodnie
qrob Poland100 tygodnie
RedCode Poland104 tygodnie
Send donation

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
18% [27/150] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 1 z 15 1 2 3 4 > >>
Autor Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 31-07-2009 01:18
Zbieram pomysły co do rozgrywki. Chcę już wiedzieć co muszę potrzebować w przyszłości.

Na poczÄ…tek robimy tylko ludzi :/
Potem jak będzie już ok to dodamy obcych.

Moje propozycje:
-dwie rasy będą różne

-niektóre jednostki będą posiadały zdolności, które będzie można im uruchamiać i używać

-dodamy drugi surowiec (np.: perta-8), którego będzie mniej i który będzie wymagany w małych ilościch do lepszych jednostek i ulepszeń (wydobycie takim samym sposobem)

-będą stare jednostki oraz kilka nowych, ale ich własności będą trochę inne

-w czasie gry nasz kommander zdobywa doświadczenie i może odblokowywać sobie nowe rzeczy (np.: posiłki, lepsze aury)

-pojawią się jednostki z kamuflażem, który będą uruchamiały kosztem szybkości ruchu, można wykryć wroga podchodząc pod niego lub gdy będzie strzelał

-chyba wszystkie pociski będą w formie kól lecących we wroga, które mogą nie trafić lub zranić innego wroga lub rozp&*%$!olić kaktusa smiley

-być może (tego jeszcze nie wiem) będzie strzelanie w czasie poruszania się aby gra była bardziej dynamiczna

-będzie można niszczyć niektóre obiekty mapy i ukrywać się za nimi i strzelać zza nich

-dzień i noc ma większy wpływ na wojsko (w nocy mniej widzą, wolniej chodzą i mają zeza smiley )

-kommandera po śmierci można odbudować, ale na pierwszym poziomie

-chciałbym dodać jakiegoś zwiadowcę czy snipera z kamuflażem

-chciałbym dodać kommandosa z jet packiem do wykonywania skoków nad rzeczkami i klifami

-dodać możliwość rozbudowy baraków na lvl2 i exo center na lvl2

-podzielić jednostki na grupy, np.: ludziki, maszyny, i budynki by np.: dać pociski EMC, które działają tylko na maszyny i je wyłączają, albo mieć możliwość ustawienia miny na detonację tylko pod maszynami smiley, albo że sniper może zabić obsługę robota i potem możemy wejść do niego ludzikiem i go zabrać smiley
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
LSC ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 5
TROOPER



Miejscowość: Siedlce
Data rejestracji: 10.10.08
Dodane dnia 31-07-2009 09:58
super pomysły poza jednym,moim zdaniem dowódcy nie powinno dać się wskrzesić nigdy,jego strata powinna być dużym ciosem dla gracza. Ewentualnie można zrobić tak że po pewnym dłuższym czasie przyślą nowego dowódcę, żółtodzioba z ziemi. Albo dowództwo przejmie jakiś zwyczajny trooper który też zacznie od zera smiley

3104283 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 31-07-2009 11:31
w jednej grze bylo tak, ze jak sie zabilo maszyne, to mozna bylo inzynierkiem (taki maly skurwol z zólta walizeczka i zołtym kaskiem xD) wejsc do tej rozjebanej maszyny. Wtedy ta maszynka miala mniej niz polowe zycia i mozna ja bylo naprawic sobie w bazie smiley ( nie wiem jak to wyglada w kodzie gry, wiec mozesz miec z tym duuuuzo zabawy xD) ale z drugiej strony, co zrobimy, gdy zginie sy-demon? moze zmieni sie w małego pajączka i ucieknie do bazy? i tam jebany urośnie xDxDxD wiem ze o tym pozniej, ale trzeba cos dodac do ufoli, bo nimi nikt nie chce grac.. kazdy gra ludzmi, a jednak gra wyglada ciekawiej, gdy walczy sie ludzmi przeciwko ufoli.. bo jednak walka human v human, jest denna xD

Dobre masz pomysly! ja myslalem zeby jakos unowoczesnic sposob leczenia naszych zołnierzykow.. bo taka maszynka z gory ktora leczy "zielonym dymkiem" (w ten sam spososmiley maszyny, ludzi i budynki jest przynajmniej dziwne xD np nowe jednostki, jedna do leczenia ludzi i inna do naprawy maszynek i budynkow xDxD ja bym dodał cos jeszcze do trooperow (np mialby przy sobie jeden granat) zeby mogl w jakis sposob rownac sie z maszynami. Bo w dalszym etapie gry nikt nie kupuje trooperow a jest to bardzo fajna jednostka xDxD i wydaje mi sie ze S.A.R.G.E jest jednak troche za silny... bo ma wielki zasieg, jest nawet odporny i cholernie mocno strzela, a przez to psuje zabawe smiley osobiscie bym go oslabil troche smiley mysle ze armia ludzi powinna sie skladac glownie z robotow, wkoncu technika idzie do przodu xDxD posmysle co jeszcze mozna pozmieniac, i podziele sie z wami swoimi przemysleniami smileysmiley
trzeba pomyslec i na spokojnie zrobic gre, dodac kilka rzeczy, bo jednak dc sie moze powoli znudzic, wkoncu robi sie ciagle to samo, zajmuje expy, kupuje sarge i mechy i jazda . Tak to bysmy dodali do gry troche smaczku xDxD, a nie ze wyprowadzamy jeden atak io koniec gry, bo mamy 50 sarge xD
Edytowane przez koksu dnia 31-07-2009 11:37
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 31-07-2009 14:26
W sumie nie pomyślałem o tym. Jak będą ataki tylko na maszyny atakiem EMC to co z ufolami? Oni mają wszystko żywe.

Motyw z przejmowaniem wraków jest w c&c3.

Skoro ufole mają wszystko żywe motyw z zabijaniem kierowcy odpada.

Chcę dodać baraki lvl2 aby mieć lepsze ludziki, które są prawie nie używane w DC.

Chcę zrobić tak że jak ktoś stoi na klifie to widzi co jest na dole a ten co jest na dole nie widzi góry. Chyba że przyleci się samolocikiem smiley

8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 31-07-2009 15:29
trzeba ulepszyc piechote, albo zbic z ceny, bo taki trooper jest gowno warty... mozna dodac im bazooke, albo jak wyzej napisalem granat, a ufole mogly by miec jakis ultra dzwiekowy laser xD albo jakies promieniowanie bla bla, zeby zachowac jednak proporcje, bo co to za gra, w ktorej ufol biega z bazooka?;D;D;D
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 31-07-2009 15:34
LSC : "Albo dowództwo przejmie jakiś zwyczajny trooper który też zacznie od zera"

wydaje sie to byc logiczne, ale.. nasz dowodca jest mocniejszy od zwyklego troopera i jakby ta kreseczka przeskakiwala z troopera na troopera, to glupim oddzialem 10 troperkow mozemy wyrzadzic za duze szkody ;P utrata komandjera powinna byc dla nas duzym ciosem... np dowodca ludzi powinien przysylac wiecej oddzialow np 4 mechy i 8 trooperow, a ufolom dodac cos mocniejszego niz kradzież wojska ;p trzeba dobrze pomyslec nad ufolami, bo kazdy gra ludzmi i to sie robi nudne smiley
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 31-07-2009 15:42
powinnismy dodac duzo nowych jednostek, zeby szlo rozwijac taktyke i technike rozgrywki.. bo walka 2 oddzialami jest juz nudna.. a tak, tym wiecej jednostek, tym gracz moze sobie ustawic taktyke do upodobanych jednostek smiley

tylko ciezko bedzie wyrownac sily natury (tu ufoki) i techniki (tu ludzie) .. przeciez taki sy-demon z ostrymi pazurkami nie rozjebie wielkiej maszyny xD

zastanawiajmy sie narazie nad ludzmi, ale w taki sposob, zeby ufole nie zostaly w cieniu... bo po co kurwa myslec nad ufolami, pisac 10tys linijek kodu a potem i tak nikt ufolami nie bedzie gral ...

w armi ufoli powinno byc duzo atakow typu ultra promienie gamma, jakies dziwne lasery itp.

moim zdaniem, ludzie wyobrazaja sobie obcych rozwinietych o 1000 lat bardziej od ziemian, wiec oni powinni miec juz dawno za soba te robociki i karabinki.

5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 31-07-2009 15:56
chcialbym jeszcze dodac, ze armie ludzi i ufoli nie musza byc identyczne, np odnawianie maszyn DOSTEPNE TYLKO DLA LUDZI!, za to, ufole nadrabialy by to czyms innym. Nie musi byc wcale tak, ze Reapier jest tak samo silny jak demon. Powinny byc jednak jakies roznice.. bo przeciwstawianie CKM vs jakies ostrze wielkie demona jest tak samo głupie, jak walka polakow z widłami na krowach przeciwko ciezkim czołgom niemcow ^^

nie wiem czy sie tak da zrobic w kodzie gry, ale myslalem nad tym, ze skoro ufole glownie uzywaja sil natury, to moze ktorys z ufoli potrafilby przekształcac w niewielkim stopniu teren podłoża? np tu jakas mala gorke da, tu jakis kamyczek, zeby utrudnic poruszanie sie maszynek smiley

jednostki ludzi i ufoli powinny sie roznic sila !!! bo to jest bez sensu jak wszystkie maja taka sama sila smiley


ja do armii ufoli dodalbym tak jak w grze c&c3, tego dziwnego ufola na 3 nogach, ktory z czółek puszcza jakies lasery xDxD


ale to narazie jest zbedne, wiec przedstawie jakis pomysl do armii ludzi

mysle ze troche trzeba ulepszyc samolociki, bo sloza one glownie do zwiadu.. osobiscie polecalbym zwiekszyc sile ich ataku, ale kosztem obrony. kilka strzlow troopera by go rozjebalo.
mozna by oczywiscie zrobic tak jak w wiekszosci gier wojenno-strategicznych, ze samoloty maja 4 pociski, zrzucaja i wracaja do bazy, ale jesli bysmy dodali takie cos, to oczywiscie musimy dodac jakies działko ziemia-powietrze.

dodałbym jeszcze jakis inny rodzaj reaperow, np jakis wiekszy, droższy, bardziej wytrzymaly, + wieksza odległosc strzału, np CKM + jakies rakiety?

i pomysl ktory mi sie najbardziej spodobal :
Zmiana S.A.R.G.E. w takiego robota, ktorym steruje ludzik. czyli maszyna, zbudowana na podobienstwo czlowieka, a w srodku siedzi sobie czlowiek, i naciska guziczki sterujac przy tym calym systemem robota :] jakies karabinki, rakietki




5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 31-07-2009 16:01
mysle , ze w projekcie dc2, powinnismy sie powaznie zastanowic nad roznicami w jednostkach ... tak jak napisalem wyzej, zeby reaper byl mocniejszy od demona, ale za to inny potworek ufoli bedzie mocniejszy od innego.. wywiera to duzy wplyw na taktyke, i sposob prowadzenia rozgrywek... tak wiec apeluje do was!! nie robmy gry identycznej jak dc1, bo sie kurwa szybko robi nudna, jak wszyscy maja taka sama siłe smiley takze powinny byc roznice w cenach ;] tu reapier drozszy, demon nieco tanszy ;]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 31-07-2009 16:04
dodałbym tez cos do obrony, bo tutaj skupiamy sie jedynie na paru wiezyczkach i barragerach, jakies działko ziemia-powietrze, ziemia-ziemia itp smiley

w kampani sa takie małe płotki pod napieciem, moze takie cos tez bysmy dodali? to tez by mialo duzy wplyw na taktyke rozgrywki xDxD
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 1 z 15 1 2 3 4 > >>
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.149.234.251
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

maranta Poland 05/09/2023 18:33
Avatar Użytkownika https://www.dropbox.com/s
cl/fi/gnlwekxgrxopf7p9gbv
4a/2023-08-14-09-50-16.mp
4?rlkey=59bleyiwt3iva1d6y
taxmfap1&dl=0


ozi_ns Poland 05/09/2023 00:00
Avatar Użytkownika coś nie tak z linkiem bo jest do zdjęcia

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


7022642 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta