Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Mirror 2. : Dark ... 9822
Mirror 1. : Dark ... 6796
Dark Colony 1.1 E... 5776
DC Patch 1.01 Eng... 3674
Dark Colony Multi... 3390

Ostatnio dodane:
Kampania Oziego v... 907
Dark Colony NO CD... 1455
Dark Colony 1.1 E... 5776
Dark Colony Remak... 1940
Dark Colony Remak... 1485

Pliki pobrano 49764 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,553
Nieaktywowany Użytkownik: 2075
Najnowszy Użytkownik: hellboy Poland
Ostatnio widziani
Krwawy5 ---- 4 tygodnie
robie1234 Poland12 tygodnie
maranta Poland15 tygodnie
Mcin Poland20 tygodnie
programkrz ----33 tygodnie
SteveAnync ----34 tygodnie
Dwaynefog ----34 tygodnie
hellboy Poland36 tygodnie
WilliamSwese ----36 tygodnie
Tomphson92 Poland39 tygodnie
sunday123 ----39 tygodnie
MichaelVob ----41 tygodnie
diegosn ----45 tygodnie
Gajaczek ----46 tygodnie
killerduki Macedonia50 tygodnie

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Edytor Map | Pomoc
Autor Ograniczenia
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 03-02-2012 22:06
Jak pisałem, jestem w trakcie tworzenia jakiejś ilości map do multiplayera. Planuję, by znalazły się wsród nich mapy podziemne z bazami. Problem polega na tym, że najwidoczniej opcja blokowania określonych jednostek jest przeznaczona tylko do kampanii, bo gdy dana drużyna jest ustawiona jako ludzie, to gdy gra się nią potem jako obcy wszystkie odpowiedniki jednostek są dostępne. Ktoś wyobraża sobie, by móc latać w tych korytarzach? smiley Widziałem, że tutaj ozi i inni różne rzeczy już robili, chciałbym więc prosić - o ile to możliwe - o domyślne blokowanie dwóch typów jednostek. Jeśli już jest to możliwe, to proszę o poradę smiley
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ograniczenia
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 08-02-2012 12:55
trochę póĽno zauważyłemsmiley ale owszem jest możliwe. zapisz mapę następnie edytuj przy pomocy notatnika plik (nazwa twojej mapki).scn
W pliku tym znajduje się informacja o dostępności danych jednostek

34 24 45 47 84 57 10 63 65 83 -1
%Depend
wyróżnione liczby właśnie za to odpowiadają, a edytor zapisuje je tylko dla jednej rasy( którą określiliśmy)
Teraz wystarczy dodać liczby odpowiadające drugiej rasie

przykładowo
57 10 63 65 83 -1 <---- pierwsza rasa(ustawiłem dla gracza jeden)
%Depend



34 24 45 47 84 -1 <---- druga rasa(ustawiłem dla gracza 2)
%Depend
teraz blokujemy dla obu ras poprzez przepisanie liczb od gracza jeden(team 0 1) do gracza 2 dwa(team 0 2) i odwrotnie

34 24 45 47 84 57 10 63 65 83 -1 <---- efekt
%Depend




teraz takie liczby wystarczy skopiować dla każdego gracza(linijka nad każdym %Depend)


New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2


Edytowane przez ozi_ns dnia 08-02-2012 12:58
7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ograniczenia
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 19-02-2012 14:26
Podane przez Ciebie liczby blokują wszystkie budynki i jednostki? Czy tylko niektóre? Skopiowałem je dla każdego gracza i gdy włączam grę pokazuje się od razu napis Victory smiley

Da się ustawić tak samo ulepszenia?
Edytowane przez Rutkoni dnia 19-02-2012 14:35
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ograniczenia
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 20-02-2012 00:18
te liczby były przykładowesmiley ale jak podasz co ma być odstępne a co nie to mogę pomóc


New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2

7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ograniczenia
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 20-02-2012 07:27
Zbudowane: Exo Center, Barracks, Sci Pod, Robot Factory. Dostępne ulepszenia Sci Pod i Robo Factory, Research Bay niedostępne. Spośród jednostek niedostępne barragery i ospreye.
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ograniczenia
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 21-02-2012 19:24
26 49 51 24 45 47 84 20 12 75 77 10 63 65 83 6 -1 to nad depend a budynki które są na starcie zbudowane możesz normalnie w edytorze ustawić bo jest to niezależne od rasy


New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2

7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Hamachi
Sieci:
Dark-Colony

Dark-Colony B

Dark-Colony PRO

Jupiter Mod

Rutkoni


Zasady gry w Sieci Hamachi
Obecny adres IP
54.166.141.69
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Krwawy5 ---- 23/08/2018 04:49
Avatar Użytkownika No minęło sporo czasu odkąd mnie tu nie było.

hellboy Poland 11/11/2017 16:17
Avatar Użytkownika czas na kawę i pocztytanie

Mcin Poland 18/07/2017 10:03
Avatar Użytkownika ok

maranta Poland 16/07/2017 23:26
Avatar Użytkownika Jak sami nie gracie a macie kumpli co grają to podrzućcie im linka :^)

Mcin Poland 16/07/2017 21:14
Avatar Użytkownika Rzuciłem nałóg gierek i HoI 4 już mnie ominął. Ale pomysł wygląda ciekawie - coś pokroju tych zbalansowanych scenariuszy z HoI2 Armaggeddon.

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocz odtwarzanie kliknij poniszy guzik:

Copyright © 2009


2241380 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta