Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 13387
DC Patch 1.01 Eng... 6652
Dark Colony Multi... 5831
Dark Colony Remak... 4544
DC - CD Rom fix 4489

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 281
Kampania Oziego v... 2911
DC ozi_ns campaig... 326
Dark Colony Multi... 507
Instrukcja gry (p... 472

Pliki pobrano 83162 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 4
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2106
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 2 dni
ozi_ns Poland32 tygodnie
jamiesmudge ----38 tygodnie
RustyCLWK Korea, South40 tygodnie
Williamjoype ----46 tygodnie
gombi ----57 tygodnie
marek_buum Poland60 tygodnie
Mcin Poland62 tygodnie
erwins ----62 tygodnie
asddsa Romania75 tygodnie
galczi ----85 tygodnie
kashtan Poland92 tygodnie
Polymyst Afghanistan101 tygodnie
qrob Poland101 tygodnie
RedCode Poland105 tygodnie
Send donation

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
36% [27/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Mod do gry Dark Colony | Ogólnie
Strona 4 z 4 < 1 2 3 4
Autor RE: Ogólne założenia
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 14-05-2009 19:26
dokładnie... każda baza to inne AI tylko ma taki sam kolor
Jest też kilka rodzai AI np. normalni grające, nie reagujący na ataki


New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2

[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
Edytowane przez ozi_ns dnia 16-05-2009 16:13
7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ogólne założenia
nuthriz ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 9
TROOPER



Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 05.09.09
Dodane dnia 05-09-2009 22:10
Ten mod ma w sobie sporo dobrego, ale... ani Dodo, ani Mothership jakoś do mnie nie przemawiają - raczej psując klimat, niż cokolwiek ulepszając. Za wersję ich pozbawioną byłbym wielce wdzięczny.

Osobiście postulowałbym też wprowadzenie do nast. wersji podwyższenia ceny Reapera (u siebie zmieniłem na 800 i pasuje całkiem nieĽle). Przy aktualnym stanie rzeczy obcy mają dość mocno przerypane - polepszenie prędkości Sy-Daemona nie jest w praktyce sensowną rekompensatą, ostatecznie skutkując armią obcych rozchlapywaną jeszcze bardziej widowiskowo, niż zazwyczaj.
To, czy by nie obniżyć ceny zwykłego piechura do 300, to już bardziej kwestia gustu... i dalszego przemyślenia. Na pewno mogłoby to wreszcie zwiększyć różnorodność jednostek w praktyce występujących na polu walki - ciągłe przetaczanie się tłumów "kosiarzy" (ang. "reaper") z miejsca na miejsce może się bowiem czasem troszkę przejeść...

Pozdrawiam, nie ustajÄ…c w nadziei na jak najszybszÄ… i najbardziej satysfakcjonujÄ…cÄ… wersjÄ™ 0.4.

---

Z refleksji nowszych - zastanawiam się, czy 1500 to nie za mało, jak na cenę dowódcy. Ich powinno być raczej mniej na placu boju niż reszty hołoty - może 2000 pasowałoby bardziej.

---

Po małych testach z dowódcami - udostępnianie ich po tej cenie prowadzi w dość prostej linii do dość aklimatycznej komedii - gdy na pole bitwy raz po raz przylatuje statek desantowy, by zabrać kolejnego poległego z mego pułku dowódców (który zresztą właśnie samodzielnie dziesiątkuje całą armię wroga, wraz z częścią jego bazy).

Nie wiem też może dokładnie, jak dużo daje "inspiracja żołnierzy", ale przy paru waściach generalicyjnych możliwe jest swobodnie utrzymywanie tego ekstatycznego stanu wśród swoich wojsk praktycznie 24h/dobę (mając na uwadze podział czasu w DC).

To chyba nie tak miało być.

Jak dla mnie, dowódca powinien być jednostką specjalną, wysoce elitarną i przydzielaną danej kolonii tylko we wdzięczności za Znaczne zasługi, przeliczające się w praktyce na np. 10.000 jednostek pieniężnych - cena dość prosta, i chyba dużo bardziej adekwatna.

I inna uwagosugestia jeszcze: ułatwiłoby to chyba trochę kontrolę oddziałów na ekranie, gdyby panowie z bazukami/plazmówkami byli wybieralni razem z normalną piechotą przez F2.
Edytowane przez nuthriz dnia 11-09-2009 23:50
1277873 http://navroot.blogspot.com Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 4 z 4 < 1 2 3 4
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
18.217.144.32
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

maranta Poland 05/09/2023 18:33
Avatar Użytkownika https://www.dropbox.com/s
cl/fi/gnlwekxgrxopf7p9gbv
4a/2023-08-14-09-50-16.mp
4?rlkey=59bleyiwt3iva1d6y
taxmfap1&dl=0


ozi_ns Poland 05/09/2023 00:00
Avatar Użytkownika coś nie tak z linkiem bo jest do zdjęcia

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


7029493 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta